آدرس بازار پرندگان آزادگان تهران

بنا بر اینکه در خیلی از سایتها ادرس های بازار پرندگان ازادگان تهران را به درستی و کاملی قرار نداده اند و بیشتر کسانی که علاقه مند به بازید از این مرکزهستند و به دشوار این مکان را پیدا میکنند. تیم تحقیقاتی سایت ۶۰۱۹ چندین مسیر را برای تسهیل و انتخاب راحت تر در تردد را در اختیار شما علاقه مندان قرار می دهد.لازم به ذکر است که بگوییم مرکزبازار پرندگان آزادگان تهران در حاشیه بزرگراه آزادگان قرار دارد و به راحتی قابل رویت نیست .  بخاطر عدم وجود تابلو و علائم  دسترسی محلی خیلی از کسانی که برای بار اول به این مرکز فروش ره سپار میشوند با دشواری آن را پیدا میکنند.تنها یک تابلونمایانگر درسمت چپ مسیر غرب به شرق  بزرگهراه آزادگان قرار دارد ومسیر ورود به مرکز فروش پرندگان  آزادگان است که پس از رویت آن وارد مسیر  ورودی شوید تا دچار سرگردانی نشوید

هموطن گرامی:در جهت اطلاع رسانی مطلوب بازار پرندگان زینتی آزادگان در تمام هفت روز هفته  وحتی روزهای تعطیلی رسمی برای بازدید عموم باز می باشد.

ساعات کار مرکز پرندگان آزادگان۸ صبح لغایت۲۱ شب می باشد

[googlemap src=”https://www.google.com/maps/place/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1+%D9%BE%D8%B1%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86+%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86%E2%80%AD/@35.6622372,51.2437545,13z/data=!4m2!3m1!1s0x3f8df95cdf8f58b1:0xc294698fbdebe481″ width=”250″ height=”250″ align=”alignright” ]

آدرس بازار پرندگان آزادگان تهران:

ادرس شماره۱:میدان ازادی.بزرگراه آیت اله سعیدی.بزرگراه فتح به سمت کرج.دسترسی تغییر مسیررو گذر پل فتح شرق به غرب بزرگراه آزادگان به سمت جاده ساوه. بعد از احمد اباد مستوفی. دور برگردان اول (رو گذر تغییر مسیردر ابتدای ورودی جاده ساوه)بزرگراه وتغییر مسیرغرب به شرق  بزرگهراه ازادگان.ورودی مسیر به بازار پرندگان در سمت شانه خاکی بزرگراه. روبروی انباراداره برق .

ادرس شماره ۲: اتوبان  مخصوص قدیم کرج.بزرگراه فتح شمال به جنوب.بعد از سراه شهریار.  دسترسی   ورودی به مسیر بزرگهراه ازادگان به سمت جاده ساوه. بعد از احمد اباد مستوفی. دور برگردان اول (رو گذر تغییر مسیردر ابتدای وردی جاده ساوه)بزرگراه وتغییر مسیرغرب به شرق  بزرگهراه ازادگان.ورودی مسیر به بازار پرندگان در سمت شانه خاکی بزرگراه. روبروی انبار اداره برق.

(نکته مهم )شروط خانگی بودن  برای حیوانات که نیاز است قبل از خرید بدانید

۱٫قرار نداشتن در لیست جهانی حیوانات درمعرض انقراض و حفاظت شده توسط محیط زیست

۲٫تکثیر و نگهداری آن در مکان خاص وتکثیر گاهی بوده باشد و جز حیوانات صید شده از طبیعت نباشد

۳٫قابلیت کنترل و پیشگیری ازبیماریهای مشترک بین حیوانات و انسانها را دارا باشد

در صورتی که هر یکی از این سه شرط در خصوص حیوان بر قرار نباشد حیوان مورد نظرخانگی محسوب نمیگردد و از خرید و نگهداری آن باید کاملا پرهیز گردد

لازم به ذکر است که این شروط  حداقل ترین شروط لازمه خانگی بودن  حیوانات را ذکر میکند

طبق وظیفه ذاتی وبا رصد کامل تیم تحقیقاتی سایت ۶۰۱۹ در  بازار پرندگان ازادگان  به اطلاع تمامی شهروندان و علاقه مندان عزیز می رسانیم  در صورتی که به بازار پرندگان ره سپار می گردید بهترین و خلوت ترین زمان مناسب برای بازدید و خرید مطمئن از این مرکز شنبه تا۵شنبه است که بی شک حس رضایت را ذهن شما عزیزان به همراه خواهد داشت.

از انجایی که روزهای جمعه حجم ورودی و عرضه و تقاضا در مرکز فروش پرندگان آزادگان بالا می باشد بی شک خرید ایده عالی نخواهید داشت,بیاد داشته باشیددر صورت اقدام به خرید از  دست فروشانی که در بیرون مرکز اقدام به عرضه دام های نا مطمئن می نمایند میبایست بااحتیاط , دید باز وعقلانی اقدام به خرید از این افرادنمود. گول قیمت های ارزان دست فروشان را نخورید و از فروشندگان مطمئن مستقردر مرکز با اطمینان کامل از سلامت حیوان  وبا قیمت کاملا مناسب  اقدام به خرید نمایید.

هموطن عزیزو گرامی :در حفظ و نگهداری منابع طبیعی و جانوری ودرراستای ارتقا زندگی بهتر برای همه مخلوقات خدا دلسوزانه کوشا و سخاوتمند باشید. تیم تحقیقاتی سایت ۶۰۱۹ از طرف خود و کلیه حافظان محیط زیست بخاطر این حس مسئولانه شما کمال تشکر را دارند( موفق و پیروز باشید)

نشر این مطلب بدونه ذکرنام منبع و نام تیم تحقیقاتی سایت۶۰۱۹ نشان از عدم رعایت فردی شما به حقوق دیگران است و درصورت رویت نشر بدونه نام منبع پیگری های لازم مبذول خواهد شد با تشکر از توجه ویژه شما

 

اشتراک گذاری این نوشته

نظر (45)

  • ونوس

    سلام راستش من میخواستم بدونم باغ پرندگان گربه هم داره ؟

    ژوئن 6, 2016 در 2:05 ب.ظ
    • moh6019

      با سلام
      منظور شما از باغ پرندگان باغی است که در شرق تهران هست یا اینکه منظورتان بازار پرندگان در آزادگان می باشد .
      اگر باغ پرندگان منظورتان هست خیر و اگر بازار پرندگان منظورتان هست گاها احتمال فروش در روزهای تعطیل مثل جمعه می باشد .

      ژوئن 6, 2016 در 11:34 ب.ظ
  • ایمان

    سلام ببخشید سنجاب هم دارید?
    اگه دارید چجوری بفهمم که سالمه ?

    ژوئن 2, 2016 در 11:34 ب.ظ
    • moh6019

      با سلام
      ما هیچ گونه فروش در این زمینه نداشته و نداریم .
      سنجاب یک حیوان در حال انقراض است و ما به شدت با خرید و فروش حیوانات در حال انقراض مخالفیم

      ژوئن 3, 2016 در 7:01 ب.ظ
  • pey

    درود بر شما
    من قصد دارم پرنده بخرم و آزاد کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید چه گونه ای قابلیت سازگاری با شرایط طبیعت رو داره و تلف نمیشه ؟
    و چه مکانهای مناسب اینکار هست بطور مثال جاده چالوس مناسبه یا مناطق شمال. ؟ من تهران هستم . سپاسگزارم

    می 31, 2016 در 7:39 ق.ظ
    • moh6019

      با سلام
      دوست عزیز
      از اینکه به فکر محیط زیست و آزاد کردن پرندگان به هر دلیل انسانی یا شخصی هستید بسیار خوشحال و خرسندیم .
      متاسفانه ما نمی توانیم به شما توصیه کنیم که پرندگان اسیر یا شکار شده از طبیعت را از برخی شکارچیان خریداری کنید چون اولا باعث می شود آنها به دلیل سوء استفاده به روشهای بیشتری برای شکار و حتی نابودی این پرندگان دست بزنند و دوما برخی پرندگان فروشی بصورت تکثیر در قفس هستند و بومی این کشور نیستند و با آزاد شدن در مناطق کشور می توانند باعث مشکلات زیست بومی برای سایر حیوانات شده و یا یا حتی نتوانند به زندگی طبیعی خود به علت نداشتن تجربه و بودن همنوعان خود ادامه دهند . البته شما می توانید از کبوتران جوان یا کبوتران چاهی برای خریدن و رها کردن در محل هایی که کبوتران تجمع دارند مثل حرم امامان یا امامزادگان یا مناطقی از این دست اقدام کنید . یا حتی با خرید دانه و وسایلی مانند ظروف آب و پخش در محل هایی که پرندگان تجمع می کند به آنها کمک کنید امیدواریم در این امر خدا پسندانه و انسانی موفق و موید باشید

      ژوئن 2, 2016 در 2:43 ب.ظ
    • pey

      سپاسگزارام از حسن توجهتون . با آرزوی بهترینها برای شما

      ژوئن 6, 2016 در 9:42 ب.ظ
  • مهدی

    سلام
    ممنون از شما
    قیمت جوجه ملنگو چنده؟
    قیمت عروس هلندی چنده؟
    ایا بازار پرندگان به جای دیگری منتقل شده؟
    به نظر شما برای من،که۱۳سال دارم کدام جوجه بهتره؟ملنگو یا عروس هلندی؟
    من قبلا یک جفت عروس هلندی خریدم که نر مرد و ماده رو هم فروختم.
    با تشکر

    می 8, 2016 در 1:47 ب.ظ
    • moh6019

      اینجا یک سایت پرسش و پاسخ است و نه مرکز تجارت پرندگان که قیمت اعلام نماییم.

      می 10, 2016 در 7:45 ب.ظ
    • هادی

      دوستان گلم سلام.خواستم بپرسم بازار پرندگان فردا3/14بازه

      ژوئن 2, 2016 در 9:17 ق.ظ
    • moh6019

      با سلام
      احتمال باز بودن هست ، ولی امکان داره تعداد محدودی باز باشند به علت …

      ژوئن 2, 2016 در 1:57 ب.ظ
  • سینا

    سلام خسته نباشید .
    من جغد میخواستم..
    داخل این بازار پیدا میکنم؟

    می 5, 2016 در 2:57 ق.ظ
    • moh6019

      جغد جزو گونه های تحت حفاظت محیط زیست است و از نگهداری و خرید آن به شدت پرهیز نمایید نگهداری آن بسیار دشوار وبه لحاظ تغذیه خاص بیماری های گوناگونی نیز دارد که قابلیت انتقال به انسان است.

      می 10, 2016 در 9:33 ب.ظ
  • داوود

    سلام
    ممنون از توضيحات كامل و خيلي خوب و دقيقتون??
    اين بازار لوازم و غذاي سگ رو هم عرضه مي كنه؟
    اگر كه نه جايي رو مي شناسيد كه قيمتاش هم مناسب باشه؟

    آوریل 27, 2016 در 2:02 ب.ظ
    • moh6019

      با سلام:
      بعله تا حدودی برخی لوازم را دارند. خیابان اسکندری نرسیده به میدان انقلاب مرکز عرضه کلیه تجهیزات و لوازم سگ میباشد.

      می 4, 2016 در 2:07 ق.ظ
  • خودم

    با سلام، اگه من بخوام یه مرغ مینای بچه بخرم که خودم بهش اموزش صحبت و .. بدم، اونجا هست؟

    آوریل 17, 2016 در 6:35 ب.ظ
    • moh6019

      سلام:
      در بازار پرندگان از اوخر خرداد ماه میتوانید جوجه مینا مطلوب تهیه نمایید.

      آوریل 17, 2016 در 7:22 ب.ظ
  • hossein...

    با سلام و خسته نباشید .میخواستم بدونم که بازار پرندگان ازادگان ب افسریه جابه جا کردند یا خیر..با تشکر

    آوریل 9, 2016 در 9:54 ب.ظ
    • moh6019

      با سلام:
      طبق توافقی که بین فروشندگان و مدیریت مرکز در مورد افزایش اجاره ها صورت گرفته انتقال فعلا منحل شده است و فعلا در همین مکان مستقر هستند

      آوریل 9, 2016 در 11:22 ب.ظ
  • هلیا

    با سلام
    آیا باغ پرندگان قبول میکند که من عروس هلندیم را به آنجا اهدأ کنم؟

    آوریل 7, 2016 در 12:57 ب.ظ
    • moh6019

      با سلام:
      باغ پرندگان(باغ پرندگان لویزان) پرندگان زینتی که قرنطینه شده توسط خودشان نباشند را پذیرش نمی نمایند. بهتر است انهارا به اشنایان خود اهدا نمایید و یا بفروش برسانید.

      آوریل 7, 2016 در 7:02 ب.ظ
  • امیر

    سلام الان سال ۹۵ هستیم مطمعن باشم که الان بازار پرندگان سرا افسریه است؟ یا نه؟ لطفا سریع جواب بدین که من امروز میخوهم بروم

    مارس 31, 2016 در 4:07 ب.ظ
    • moh6019

      با سلام:
      همچنان در ازادگان مستقر هستندو جابجا نگردیده است میتوانید بروید.

      آوریل 1, 2016 در 4:39 ب.ظ
  • مهدی

    سلام خسته نباشید من یک بزغاله و یک بچه اهو میخوام میخواستم ببینم از کجا میشه تهیه کرد ایا اونجا موجود هست یا ن؟؟؟
    با تشکر

    مارس 27, 2016 در 2:39 ق.ظ
    • moh6019

      سلام:
      در مورد بزغاله میتوانید از گوسفند فروشان خریداری نمایید . اما آهو یک حیوان تحت حفاظت محیط زیست است و خرید و نگهداری آن جرم تلقی میشود توصیه ما عدم خرید اینگونه حیوانات است و ما نیز مخالف شدید در این ضمینه هستیم

      مارس 28, 2016 در 8:09 ب.ظ
  • حسین ک

    سلام
    میخواستم بدونم بلدرچین یکروزه هم اونجا میفروشند

    مارس 18, 2016 در 1:33 ق.ظ
    • moh6019

      با سلام:
      بلدرچین 1 روزه را فقط مراکز تکثیرگاهی عرضه میکنند . جوجه بلدرچین تا چند روز اول نیاز هیچری دارد و در صورت تغییییرات دمایی دچار بیماری میشود.

      مارس 18, 2016 در 4:05 ب.ظ
  • محمد

    با سلام من یه سوال دارم ممنون میشم هر چه سریع تر جواب بدید چون فردا یعنی شنبه میخام برم بازار پرندگان ولی راهشو بلد نیستم و وسیله نقلیه ندارم سوال1:من بچه اسلامشهرم میخام از اونجا بیام میشه بگید باید از کدوم راه ها و با کدوم خطوط اتوبوسی بیام بعد سوال دومم اینه که ایا در اخرای اسفند جوجه مینا هست و سوال سومم اینه که ایا بعد از پایان سال 94 جای بازار پرندگان عوض میشه ؟؟؟به کجا نقل مکان میکنه ممنون میشم هر چه سریع تر جواب منو بدید ممنون

    مارس 11, 2016 در 3:50 ب.ظ
    • moh6019

      با سلام:
      کاربر گرامی بهتر است نحوه رفتن به بازار پرندگان را از طریق رانندگان منطقه ایی خود جویا شوید چرا که به بهترین شکل میتوانید عزیمت نمایید .بهترین تایم خرید جوجه مینا اخرای خرداد ماه است.تا انجا که اطلاع رسانی گردیده و ما میدانیم بازار پرندگان در سال1395 به سراه افسریه جاده امام رضا در حوالی بازار گل منتقل میگردد این مسیر برای شما دسترسی بهتری خواهد داشت و در خرید خود عجله ننمایید.

      مارس 13, 2016 در 11:36 ب.ظ
  • nika sayadi

    سلام خسته نباشید ببخشید شما جغد هم تو لیست دارید؟

    مارس 11, 2016 در 12:53 ق.ظ
    • moh6019

      با سلام:
      پرندگان شکاری به طور کل زیر چتر حفاظتی سازمان محیط زیست در کل دنیا هستند و داد ستد اینگونه پرندگان فارغ از تخلف زیستی خیانت به محیط زیست است . نگهداری اینگونه پرندگان نیز بسیار دشوار و دارای عواقب جبران ناپذیری است توصیه ما نگهداری پرندگان مجاز و عرف است .

      مارس 12, 2016 در 8:31 ب.ظ
  • نیوشا

    سلام من برای خرید خوکچه هندی می خوام مراجعه کنم حدود قیمتش رو می خواستم و این که وسایل مورد نیاز برای نگهداری در منزل را نیز می شود از همان جا تهیه کرد یا خیر؟

    مارس 3, 2016 در 6:30 ب.ظ
    • moh6019

      با سلام:
      در بازار پرندگان قیمت خوکچه در فروشگاه ها کمی گرانتر است البته برخی فروشندگان نیز منصفانه برخورد میکنند . کلیه لوازم مورد نیاز نیز در این بازار قابل عرضه و تهیه است.بازار خلیج تا اخر سال94 در این منطقه فعالیت دارد و بعد از عید امسال به جاده امام رضا(سراه افسریه) منتقل میشود.

      مارس 3, 2016 در 6:41 ب.ظ
  • پریسا

    سلام و خسته نباشید خدمت شما تشکر بابت راهنمایی های خوبو دقیقتون ایا عروس هلندی هم در ادرسی ک گذاشتین وجود دارد با سپاس فراوان

    ژانویه 14, 2016 در 6:29 ق.ظ
    • moh6019

      با سلام :
      بله موجود است فقط حتما با شخصی وارد اقدام به خرید کنید و خرید از افراد خارج از محیط مجموعه به علت عدم دسترسی های بعدی برایتان مشکل ساز خواهد بود . ضمنا پرنده را قبل از تحویل گرفتن خوب بررسی کنید تا مشکلی از جهت بیماری یا مواردی از این دست را شاهد نباشید خرید موفقی برایتان آرزومندیم

      ژانویه 21, 2016 در 4:13 ب.ظ
  • armin.

    با سلا و عرض خسته نباشید
    من یه جفت مرغ عشق میخوام ولی نمیتونم به ازادگان مراجعه کنم شما در محدوده ی پونک پرنده فروشی خوب و مطمعن ادرس دارین ؟؟؟؟
    ممنون

    دسامبر 29, 2015 در 8:22 ب.ظ
    • moh6019

      با سلام:
      در محدوده خیابان ازادی حد فاصل میدان انقلاب یک مرکز قدیمی پرنده فروشی مطمئن وچود دارد . در خیابان ستارخان نیز یک پرنده فروشی وجود دارد .

      دسامبر 30, 2015 در 7:17 ب.ظ
  • مصطفی

    میخواستم قیمت جوجه ملنگو بپرسم چنده شماره تلفن یکی از غرفه ها رو میدید.

    آوریل 23, 2015 در 6:19 ق.ظ
    • moh6019

      سلام:
      کاربر گرامی با عرض پوزش:ما در امر خرید و فروش پرندگان زینتی نمیباشیم و هیچگونه داد و ستدی نیز با مرکز فروش پرندگان ازادگان نداریم.

      آوریل 23, 2015 در 8:20 ق.ظ
  • Mohsen

    سلام
    ممنون از سایت عالیتون من که همه ی جوابای سوالام درباره ی پرنده هام رو از سایت خوبتون گرفتم.به دوستانم هم سایت خوبتون رو معرفی کردم.ممنون که آدرس مرکز فروش رو گذاشتین.موفق باشید و سال خوبی رو براتون آرزومندم.راستی اگه خودتون هم مغازه دارین آدرسش رو تو جواب یا تو سایتتون بزارید.

    ممنون

    مارس 25, 2015 در 6:55 ق.ظ
    • moh6019

      با سلام خدمت شما کاربر گرامی:
      برای ما افتخار است که منتخب شما شده ایم .ما نیز به نوبه خود از طرف کلیه اعضای سایت ۶۰۱۹ سال نورا خدمتتان تبریک عرض می نماییم و از خداوند مننان اروزی سالی پر برکت و خوبی را برای شما و خانواده محترمتان خواستاریم.سایت ۶۰۱۹ متشکل ازیک تیم تحقیقاتی است که در جهت بومی سازی اطلاعات زیستی حیوانات بر پایه دانش خودمان و صرفا در جهت ارائه اموزش های نوین و کاربردی و همچنین ارتقا سطح نگهداری در این عرصه تلاش مینمایند و در امر خرید و فروش حیوانات نمی باشیم.

      مارس 25, 2015 در 1:29 ب.ظ
  • حمیدرضا

    سلام و خسته نباشید من الان تهرانم میدان شوش…ایا از اینجا هم به بازار پرندگان راهی هست؟؟؟ البته ماشین ندارم و با وسایل نقلیه عمومی میخوام برم…ممنون میشم سریعتر جواب بدین

    مارس 4, 2015 در 9:19 ق.ظ
    • moh6019

      با سلام:
      ابتدا باید به میدان ازادی یا اذری مراجعت نمایید و از آنجا با وسایل نقلیه عمومی تا شهرک خلیج به مسیر خود ادامه دهید . از شهرک خلیج وسایل نقلیه تا بازار پرندگان آزادگان اقدام به جابجایی مسافران می نمایند

      مارس 4, 2015 در 6:34 ب.ظ
    • علی

      برای برگشت از بازار خلیج هم وسیله نقلیه عمومی هست؟ تا چه ساعتی؟

      آوریل 7, 2015 در 6:21 ق.ظ
    • moh6019

      سلام:
      بعله وسیله نقلیه وجود دارد. تا۷ شب.

      آوریل 7, 2015 در 9:51 ق.ظ

ارسال دیدگاه غیر فعال است.